ronjaakosterberg.blogg.se

2013-02-27
16:29:06

Ny design, Onsdag, mys..
Hej alla fina, min design är bara tillfällig den blev inte så fin/snygg men den får duga ett tag, bakrunden är ju allderens för mörk för min del. Idag har jag varit bara varit hemma åkt lite skridskor med brorsan det är ju ändå sportlov så varför inte? Men det var kul. Mina föräldrar for till Amsterdam/holland idag så det är bara Viktor, jag och Robin hemma (För er som inte vet så är Viktor 18/19) men det blir bra! Annars så ska jag nog bara ta det lugnt resten av dagen kanske se på film och bara mysa på nu när det ändå är lov.. Men det var det, ska bli bättre på bloggandet ska försöka göra det lite intresantare att läsa men blogagr nog senare.
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: