ronjaakosterberg.blogg.se

2013-02-12
20:44:00

Pinsamt, fotboll.( dom fick ändå köra straffar om jag missa målet blir nå tjorv här så bokstäverna blev lit blande)
Hejhej vi förlorade i fotbolls saken och jag skämdes så mycket när det var straffar och man var tvungen att gå laget runt eller vad det var men jag kan inte skjuta, Jag kan inte spela, jag kan inte! Och alla bara: Ronja annars förlorar vi nu! Så det spelade ju ingen roll då om jag missade för då fick dom köra fler straffar, men när jag sköt bromsade den och rullade bara iväg så målvakten kunde lugnt ta den ;( så jag blev så stressad börja typ gråta när alla: Mne kom igen! Fast ingen klagade dock då jag missade jaja vi var ändå duktiga! Eller dom andra i laget inte jag, norrkenet var också bra dom ju vann ju! Jag var iallafall med det är då ovanligt. Sen trodde jag min mobil var borta fast den avr nerpackad i väskan jag är ju lite trög. Sen skulle jag var med Kicki men visste inte om hon kunde eller om hons kulle vara med en annan? Och allt blev baar konstigt så jag var med Emelie vi gjorde så sjuka saker och skrattade hela tiden hade iallafall roligt! Dagen var helt okej men ska dra nu.
Gammal gammal men orkar inte ladda upp bilder.
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: