ronjaakosterberg.blogg.se

2013-02-28
10:42:40

Slask skit.
Hej, bara jag som tycker det är väldigt jobbigt med en massa slask? Alltså det regnade för ett tag sen, det är så blött överallt.. Om man ska se det posetivt så smälter ju snön och det blir varmare haha. Har inga speciella planer för dagen, bara ta det lugnt som vanligt eller gå ut och hitta på något? Ser såklart film oså senare på kvällen, får väl umgås lite med brorsan.. Som alla ser ändrade jag designen igen nu är den ju dock mörk men det var bättre än förra så ska försöka hålla mig till denna! Just nu känner jag mig sjukt sugen på godis yum.. Ja dagen blir nog bra känner att jag är väldigt glad idag,  utan att riktigt veta varför!? Men jag bloggar senare kyss..
Bjuder..

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: