ronjaakosterberg.blogg.se

2013-02-28
15:00:00

veta mer om mig osv.. (Tidsfördriv, )
Hej nu tänkte jag skriva lite om mig osv bara för är att jag inte har något att göra..
Blandat:
Som sagt så är jag en 13 årig tjej som älskar att dansa, jag är rätt så envis och känslig när det väl kommer till jobbiga tillfällen.. Jag har en ganska så konstig humor, men jag är väl weird and proud of it :D nejmen jag älskar att vara med kompisar och göra saker som får mig att skratta! Jag gillar personer som vågar hitta på saker jag gillar att göra det mesta men jag är dock ingen sport- tjej. Jag är alltid mig själv, jag älskar att träffa nya personer men är rätt så blyg i början.. Jag är inte rädd för att kämma ut mig, och bryr mig inte om mina kompisar heller gör det jag tycker bara det är roligt hahaa, men jag har ändå mina gränser, jag avkyr personer som alltid ska vara dryga/halft taskiga mot en även om man är kompisar Tillexempel: Man snackar om något och berättar sedan vad man inte gillar med det eller att man själv inte skulle göra så och så, men dom svarar: Jaha du behöver inte göra så stor grej av det. När man sagt sin åsikt i något man diskuterat! 
Pinsamt med mer:
Jag älskar skräckfilmer, men kan inte se på dom, jag är så himla lättskrämd. För cirka ett år sen elr mer? iaf då jag såg en skräckfilm som hette "The grudge" hooja jag sov inte på länge, vågade inte heller bada (Jag duschade alltid ist HAHA) :'3 för i filmen hade hon kommit upp ur något slags svart vatten och synts i speglar, så jag hatade speglar på kvällarna hahahaha.. Jag tror inte på spöken men blir så sjukt rädd ändå då jag sett på något sånt, tro mig jag drömde mardrömmar i veckor och tyckte att den där filmen förföljde mig hahaa eftersom bilder på dom kom up på facebook faktiskt på teven, och när jag sökte på barn symboler till en sak i skolan kom dom upp och tyckte alltid jag hörde henne, även mina kompisar som sett den var rädda! HAHA tönt hära.. :D
Allt som betyder mycket för mig osv:
Mina vänner och familj betyder allt för mig. Jag har så många nära vänner som alltid ställt upp för mig samma med min familj Älskar dom!
En bild du aldrig lagt upp:
Hahaha så ful men det är en effekt jau..
Din närmsta vän:
Emelie! ( Längesen, hon var blond då osv)
En gammal bild på dig själv:
Herreguu..
En gammal bild på dig och en vän:

Jennifer och jag. (Hon var också blond då haha)
En bild från 2012:
Var typ sen sommar, början av 6:an..
En bild på dig från en konstig tid:
Ännu en gammal bild på dig och en vän:
Ellen ek och jag.
 
Tre sanningar om dig själv:
Äm? Jag vill ha hål i läppen.
Jag älskar socker kaka och donuts,
Jag fick F i hemkunskap förra termin.
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: