ronjaakosterberg.blogg.se

2013-01-08
20:29:50

Första dan i skolan.
Hejhej! Skolan var lika jobbig och tråkig som alltid.. Vi borde inte ha lov man blir ju så van vid att vara lat osv.. Iallafal så fyller mig lillebror Robin 9 år idag! Grattis bror. Men vi har ätit tårta och firat han, annars så har jag inte gjort ngt, det ändå roliga var då jag var med Emelie och vi typ skicklade varan och höll på att störda oss, ska vara med henne imorgon också.. Jaja nu orkar jag inte blogga, fast kan iag säga tack åt Josefine som gav mig nå smink i julklapp haha fick den idag, jag behövde smink hihii! Tyvärr hade jag inget åt dig dig men tack iaf:).. Men hejdå ska dra nu, komihåg att fråga mig ni kan även fråga min bror http://ask.fm/Robinkosterberg men hejs..

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: