ronjaakosterberg.blogg.se

2013-01-09
20:03:00

If you always looking down you will never see the stars!
Hejhej, ännu en skoldag lika jobbig! Jag läste mitt betyg igår blev nöjd med allt utom hemkunskap fick "F" ja det beror på att jag varit där en gång då självaste läraren var där, sen har jag varit sjuk, glömt osv.. Men denna termin ska det gå! Fick "B" i svenska haha, kändes bra, Sen i matte så fick jag D vilket också kändes bra eftersom jag jobbat stenhårt i matte och legat efter. Jaja hemkunskapen fixar sig nog! Idag har jag haft kul i skolan (På rasterna) och hemma men orkar typ inte blogga så mke nuförtiden! Så jobbigt nu när skolan börjat. Men iallafal så ska jag vara med Ellen Asp imorgon blir nog roligt! Jaja komihåg att fråga http://ask.fm/Ronjaakosterberg! Får troligtvis tillbaks min mobil småningom men ska dra nu hejdå.
Haha vet inte vad vi gör men visst e vi coola? 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: