ronjaakosterberg.blogg.se

2013-01-03
20:58:21

Sjuk dag!
Hejhej! Hade verkligen roligt idag med Frida och många fler, aa som fridas storebrosor och Nathalie osv..
Vi var ju som sagt i ormbergets pulk backe, nu vare hård snö så man flög som tusan med våra pulkor nu sög dom inte mer, Robin såg helt livrädd ut när han flög över vallen! Haha men jag åkte mke med Frida och nathalie på deras madrasser eftersom min pulka var alderens för läskig! Hehe, men kul vare. Vi drack varm oboy och fikade!  Imorgon far jag dit med Robin, troligt vis så är jag med Zebbe, Oscar, och Frida även Robin HAHA! Men iaf så åt jag och Frida sill när vi väl var hos henne en gilla sak usch så äckligt det var hooja! Men nu ska jag nog ta ett bad sen se på tv och bara slappa, men bjuder på bilder från dagen foton by: Emil men hejdå!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: