ronjaakosterberg.blogg.se

2013-01-16
15:01:00

Tankar,minnen allt, (Långt inlägg)
Nu tänkte jag bara skriva lite tankar o blandat. Jag har haft svinit självförtroende, men det har blivit bättre! Jag har inte varit den versionen av mig som jag gillar, på ganska länge, men håller på att ändra tillbaks det. Jag har haft svårt att säga emot och stå för mina åsikter, nu är det enklare, jag vågar stå för mig själv! 2012 var både ett bra och dåligt år! Men 2013 ska bli mycket bättre! Jag har haft jätte svårt i matte och idrott, men nu går det mycket bättre, ligger knappt efter i matten nåmer! Mina vänner och Familj får mig alltid glad, både bästavänner och goda vänner har funnits där för mig när jag behövt dom, jag kan ha varit lite seg på att vara just den bästavännen, har bara inte varit den bästa ronja vet inte riktigt varför men jag lovar jag är tacksam och kommer alltid vara vid er sida då ni behöver mig! Jag har en underbar familj som stöttar och alltid finns där, jag kan ha ljugit för mina föräldrar men som sagt mitt nyårslöfte inte ljuga för parents osv! Förut blev jag alltid jätte ledsen när jag bråkade med folk, och började jämt gråta, nu har jag lättare för att bli arg! Haha kanske både bra och dåligt men vill inte vara en martyr.. Säkert svikit ngn av mina vänner men jag ska bättra mig! Har också blivit sviken av kompisar men om dom ändå tänkt ogilla mig osv, så tänker jag inte slösa min tid på dom! Jag hatade när folk brukade reta mig för nåt litet, och tog åt mig, men nu skiter jag fullständigt i vad folk säger om mig, jag vet att jag är den jag är sen kan jag inte göra mke mer. Om jag ska beskriva mig själv: Envis, halvt galen, snäll och rolig! Det är vad folk för det mesta säger kanske är jag det;).. Men jag gillar att kämma ut mig ibland, göra lite ovanliga saker osåntdär, men jag har många vänner som accepterar att jag är sån, jag är glad över det jag har och klagar inte för det jag inte har! 
 
 jag är jag, självaste  Ronja kosterbärg
I mitt liv är det jag som tar mina beslut och väljer vad jag vill göra. 
Låt mig lära mig av mina misstag istället för att aldrig ta några risker. 
Man kan inte alltid lyckas, alla misslyckas någon gång, det är mänskligt. 
Jag väljer själv vilken väg jag vill ta när jag står i ett vägskäl.

Nu bjuder jag på några bilder från sommaren och massa minnen säkert lagt ut förr men jaja..
Jaoo tack och hej.
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: