ronjaakosterberg.blogg.se

2013-01-04
22:03:25

You don´t love your girlfriend beacuse she is beutiful, she is beutiful beacuse you love her!
(Stavning på rubriken men jaja)Hejhej, hade riktigt kul idag men det blev bara att vara med Frida. Men vi hade väldigt roligt.. Vi gjorde lite allt möjligt faktiskt, vi skulle typ spionera på Zebbe och Robin, vilket gick misslyckat men vi sprang in på mormors badrum och frida ba: Var tyst nu så dom inte hör! Sen så ramlar hon ner i badkaret och välter ner ngn slags tvål. Och jag kunde inte hålla mig till skratt! Jag bara la mig på golvet och skrattade!! Sen lurade vi min mormor att vi färgat ögonbrynen med hårfärg, vi hade klätt ut oss så vi hade målat ögonbrynen osv.. Sen satt vi och snackade om traktorer ja och höll på att säga att den var elak traktorer trackarserar folk vi ahr så bäst humor HAHAA men ska dra nu pusshej!
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: