ronjaakosterberg.blogg.se

2013-01-06
14:30:30

You never gonna take us down!
Hejhej! Har haft väldigt roligt igår och idag. Sov hos Emelie igår med Kicki, vi hade våran humor och gjorde as konstiga videor med deras mobiler, åt godis osv.. Vi brottades också HAAHAA! Sen så somnade jag på Emelies sackosäck fast vaknade efter typ 10 min fick ont i ryggen haha, senare somnade kicki och vi stod och tittade på henne hihi! Hon typ satt sig upp och pratade i sömnen! På morgonen fotade Kicki mig och Emelie.. Ja vi gjorde massa störda saker! Sen var det ngra killar från Emelies klass som började följa efter oss och kasta massa is klumpar och snö bollar, dom var med ngn liten kille som var 9 som försökte dra ner mig men jag ramlade inte ens! Sen var det kul när kicki skrämde livet ur dom.. Det var kul att "leka" med dom ;D HAHAAAA! Dom höll på att skrika: Spärma, Horor, fjortisar, osv.. Men sen visste dom knappt vad hora betydde så aa men det var rätt kul hehe men väldigt jobbigt. Men idag ska jag på bio det blev inte av igår så hejdå!
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: