ronjaakosterberg.blogg.se

2013-06-09
19:10:31

Helgen.
Hejhej! Så dålig på att blogga.. I fredags var jag med Emelie vi tältade, hade det jätte roligt oså, men sen så började det åska som fan! Vi hade nyss börjat somna så bara lyste hela tältet upp och jag skrek "Det var en blixt" emelie for upp och ba " Du kämtar?" sen blev vi typ jätte rädda, men allt lugnade ner sig så vi var kvar där och bara låg och skrattade. Men sen kom värsta åsk knallet så vi bara sprang ut, till hennes grannes balkong och stod där, sen såg vi blixten på himlen osv! Men vi gick då in till tältet igen och pratade. Regnet slutade och vi höll på att somna igen men då kom den där blixten igen och exakt efter, ett jävla högt åsk knall eller nå! Och regnet bara sprutade ner, då fick vi panik och började skrika sprang ut med sov säckar och allt som då hamnade på gräsmattan, hahaa så töntiga vi var! Sen somnade vi inne hos Emelie med hennes mormors hund Nova. Vi hade iallafall kul! Sen så har jag bara tagit det lugnt resten av dagarna, vet inte om jag berättade att jag var med Frida i torsdags, vi hade sjukt kul vi med! Ajjah nu ska jag fortsätta nöta vampire diaries och mysa, min nya favorit serie jao. Men bilder kommer imorgon!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: