ronjaakosterberg.blogg.se

2013-06-05
14:04:01

One day when the sky is falling, i will standing right next to you!
Hejhej! Som ni sett la jag ut bild på mina kläder jag ska ha på skolavslutningen, ska dock färga håret, och allt sånt också, vilket ni får se på fredag.. Idag for jag som vanligt till skolan, vi skulle bara städa sen se på film! Men halv 10 for jag in till stan, eftersom jag skulle till en tandläkare som skulle avgöra om jag ska ha bettkena osv.. Så ja jag ska göra en bettkena på måndag, min käk-disk har hoppat på fel plats därför gör det så satans ont! Tills dess måste jag äta ännu mer infammtion medicin och inte äta tuggummi. Men det var ju bra att få det kollat. Annars ska jag städa rummet och sådant! Drar säkert ut sen, jaja uppdaterar mer sen.
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: