ronjaakosterberg.blogg.se

2013-06-04
16:48:27

Riktiga vänner tar dig inte för givet.
Hej! Vi såg på film på skolan ,sen åt pizza och fick hundra kronor från klass kassan, och ja fick sluta tidigare! Sen for jag bara hem åt lite, vilade ett tag. Sen gick jag ut med hundarna! Ja sen så har jag väl bara tagit det lugnt, ska strax se en serie som jag missat helt och hållet men velat se sen januari. Ja men den kom tydligen ut för länge sen! "The Carrie diaries" Värkar vara riktigt bra. Kändes bra att ha en dag att bara ta det lungt, orkar ändå inte göra något. Har haft sjukt ont i huvudet och mens värk, så då pallar jag inte göra så mycket iallafall! Ajjah, ska lägga ut en bild på mina avslutnings kläder senare, så bloggar då!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: