ronjaakosterberg.blogg.se

2013-03-17
10:11:00

:)
Hejhej, igår var jag ju som sagt i kåbdalis och åkte slalom. Det var riktigt roligt, jag fick ju prova korg/sitt lift för första gången haha jag tyckte det var sjukt läskigt sen var vi på en pizzeria och åt.. Annars idag är det dans jag och robin ska åka buss dit osv. Skulle varit med Emelie idag men hon är med Jennifer istället fast det gör väl inget, ska ändå bara ta det lugnt innan dansen osådär, sen om jag hinner ska jag vara med Kicki det var ett tag sen eftersom det inte blev av i fredags. Japp men jag ska börja blogga igen som vanligt, märkt att min statestik sjunkit mycket jaja kyss.
Bjuder på sjukt gamla bilder från ca ett år sen.
Fattar inte att jag lägger ut dom haah..
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: