ronjaakosterberg.blogg.se

2013-03-24
09:19:46

Grym kväll.
Hejhej, hade en riktigt grym kväll igår, vi såg film åt tacos, glas bomb och bara myste på, fotade skrattade  och allt sånt så det var väldigt roligt.. Hoppas alla hade lika kul som jag hade! Annars idag är det dans osåvidare känner att jag inte alls har någon ork till det just nu men jag får väl baar gå dit och försöka även om jag inte kan alla steg.. Vi får se om jag hinner vara med Kicki idag? Har inte mycket att skriva, sitter bara här på datorn och tänker på en massa bra o dåliga saker. Men nu ska jag nog se på film eller bara vara vid facebook, men jag bjuder på bilder o då menar jag verkligen "Bjuder" vi kan se lite roliga ut på vissa bilder om vi säger så haha.

 
Ni är bäst.
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: