ronjaakosterberg.blogg.se

2013-03-22
21:08:41

Jag är fin, jag duger, jag är vacker.
Hejhej! Jag var med Kicki idag vi hade ju sjukt kul, sen så började jag snacka om hur jobbigt det är att vara känd för tjejen som aldrig kan få kille osv.. Hon hjälpte mig verkligen Kicki alltså, inte som alla andra utan hon blev lite arg för att jag sa att jag var ful hon sa " Sluta säg så, om du säger så igen då blir riktigt arg!" hon fick mig att skratta fast jag bara ville gråta haha. Hon fick mig att säga att jag är fin! Och det var riktigt jobbigt för mig att säga det, kicki har ett väldigt bra självförtroende hon är alltid så glad osv hon sa också en sak som fick mig glad " Jag ger mig inte förän ditt självförtroende blir som mitt, tro mig jag lovar att du en dag kommer säga: Jag är fin, jag duger, jag är vacker!".. Vi pratade ut om det mesta, det går inte att förklara riktigt men hon stöttade mig verkligen!! Jag lyssnade på henne vad hon behövde snacka om och allt gick bra. Så dagen har varit awsome, vi var också med Ellen Asp och Elias ett tag det var väl kul men sen blev det så kallt så vi gick o nu är jag här hemma igen.. Helt jävla perfekt dag alltså haha jaja men bjuder på lite bilder..
Haha söta jau.
Jaja inte fixat mig idag men jag fick se ut så här nu bla skit hej.
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: