ronjaakosterberg.blogg.se

2013-03-18
17:57:00

Innerst inne kommer jag nog alltid sakna allt vi gjorde..
Hej! idag var det skola det var helt okej. Idrotten var verkligen jobbig men ändå rolig första gången på länge som jag blev så anfådd! Kunde typ inte andas så jag fick vila där på slutet, jag lovar jag skulle fått en hjärtatattack annars;). Annars var jag ganska tyst under hela skoldagen  Emelie och Jennifer frågade varför jag var det, jupp kul att veta.Var inte på bästa humör pågrund av olika saker men.. Men det var helt lugnt! Imorgon ska jag då vara med Ellen Asp vi hittar säkert på nå roligt som sist haha! Annars har jag inte gjort mycket idag tränat på läxor och sett på tv osådär och funderat på att köpa en ny näs piercing min håller på att åka ut hela tiden. Ajjah strax ska jag äta sen ska väl bada och bara njuta av dom sista timmar fritid jag har innan skolan igen så puss. 
 
Old times miss it... Mycket
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: