ronjaakosterberg.blogg.se

2013-03-21
20:23:00

Kicki Berglund!
Alltså jag vet inte riktigt vars jag ska börja? 4 år tillsammans med dig min fina syster.. Vi var inte så ofta med varan innan men i slutet av sommaren/början på hösten, började vi umgås mer och mer och jag fick så fina minnen med dig. Minns du BATMAN haha vad fula vi var, gungade i kompisgungan och skrek BATMAAAN som vi skrattade alltså.. Eller när vi bara låg på asvalten och skrattade så vi grät, med dig kan jag vara helt mig själv och lita på upp till 110%, du finns alltid där för mig, och jag försöker stötta dig hela tiden på samma sätt.. Nog har vi bråkat men det gör väl systrar?;) det har aldrig varit nå stort bara nå litet löjligt. Sen så skulle jag aldrig släppa taget om dig för du betyder för mycket för mig, och bästavänner dom håller kvar vid varan, eftersom du är min andra halva så skulle jag liksom inte klara mig utan dig det bara är så, så få inte för dig tanken att lämna mig haha. Och nu är vi båda tonåringar! I sommar ska vi ha så grymt kul, som redan också är bestämt om batman är där på luleåkalaset så ska vi då åka den.. Ja nu när jag sitter och tänker på alla minnen vi har så kommer jag på massor vi har gjort! Hade osynliga hästar som små minns du? Hahahaa.. Jag lovar du är helt speciell jag har aldrig haft en vän som du, lika bra humor, så himla snäll, vacker, galen, och bara den mest underbara Kicki som alltid är glad och sig själv.. Alltid om jag håller på att göra fel säger du åt mig att det inte är värt det, eller något annat. När jag haft det svårt har du funnits där för mig, tröstat mig men ändå sagt vad som jag kan bättra på.. Du är verkligen som en syster, när någon retar mig så säger du alltid " Jävla idioter, dom säger bara så för att dom inte ver bättre än att vara pinsamma/idiotiska, för Ronja tro mig du är fin!" även om jag har svårt att ta åt mig så blir jag glad. Du har ju ett riktigt bra självförtroende och det gör mig också mycket gladare för förr sa du alltid till mig att du var onöjd över de o det men idag är du stolt över dig själv, och jag är också så himla stolt! På något sätt stärker du också mitt självförtroende.. Ja alltså jag vet int evad jag hade gjort utan dig min fina flicka?! Finns egentligen inte ord för dig, jag skulle kunnat skriva sidor om dig men det orkar jag inte just nu haha.. Att vara ens bästavän handlar inte om hur länge vi känt varandra, utan om förtroende, ärlighet och sånt. Du och jag mot resten!! Hoppas du får världen finaste födelsedag älskar dig grymt. " DU är systern jag aldrig fick"
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: