ronjaakosterberg.blogg.se

2013-03-20
18:53:00

KICKI OCH SKOLAN.
Hej! Idag har det varit en rätt grym dag faktiskt, skolan gick bra men tog det mest lugnt osv.. Jag var med Ellen Ek, Jennifer och några killar från klassen Viktor, Adam med mera typ.. Vi spelade fotboll haha jag suger på det men det var  iallafall kul. Vi gjorde en hel del faktiskt men roligt var det då! Annars så har jag varit med Kicki idag o igår, så igår åkte vi madrass och "The Knife song" med en penna bara för skojs skull, och vi hade sjukt roligt. Idag försökte vi träna på ngn sån här kopp sång osv så vi hade allmänt roligt, på lördag ska hon ju ha tjej middag för sina bästavänner hon fyller ju 13 år imorgon.. Men nu har jag nyss gjort klart läxan och ska bara ta det lugnt, imorgon är det ju friluftsdag jag ska åka slalom med Juliana, Ellen Asp och Ellen Ek det blir nog bra men nu ska jag ta och dra hejdå!
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: