ronjaakosterberg.blogg.se

2013-03-02
19:32:41

lalaal..
Hejhej, idag har jag bara latat mig nejmen typ inte gjort något alls? Köpt snacks/chips eller va man ska säga som jag sitter och tuggar på just nu haha.. Egentligen har jag inte mycket att skriva, Felicia bad mig blogga liksom, ja för er som inte vet vem det är eftersom jag aldrig bloggat om det/vart med henne eller så men jag ska troligtvis vara med henne på fredag blir säkert jätte kul hon värkar jätte snäll osv ! :D tråkiga är bara att det är några dagar ditt.. Haha på tal om det, så är det ju skola i över morgon usch nää orkar inte med det, vi har ju också nationella prov i matte rädd att det int ekommer gå så bra D: jaja nu ska jag dra uppdaterar nog imorgon om inte senare kyss.
 
Jag som liten hihi.
O denna blev min profilbild jau..
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: