ronjaakosterberg.blogg.se

2013-03-22
14:27:28

Skolan + bilder.
Hejhej! Skolan gick bra, fotat ganska mycket.. Först var jag väl Med Ellen Ek vi sjukade oss lite, och ja föresten så skrev hon en väldigt fin sak till mig igår på facebook jag blev väldigt glad.. På slutet av dagen fick vi vara i idrottsalen haha då var jag med Jennifer osv, men roligt var det iallafall! Märker att jag har rätt så bra dagar i skolan nu för tiden och på fritiden också! Så det är ju bra. Idag ska jag vara med Kicki vi hittar säkert på något som vanligt, ja så jag sitter och väntar på henne nudå. Jag har alltid suttit och saknat gamla tider, och alltid önskat jag skulle kunna spola tillbaks tiden för att fixa mina misstag och bara för att ha lika roligt som förr, men nu har jag börjat acceptera att det är som det är nu och jag kan inte ändra på något jag gjort i mitt förflutna, Eftersom nu är jag ofta så glad! "Man kan inte ändra på kapitel som redan är skrivna men jag kan börja på ett ny sida!" Tror att jag kommit tillbaka till mitt gamla jag, dock är jag äldre och så men jag känner att jag lyckats och nu ska jag bara fortsätta framåt! Så allt känns bara helt toppen för mig.. Ja det känns bra men nu ska ta en snabb dusch och fortsätta vänta på Kicki, men jag lägger ut bilder..
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: