ronjaakosterberg.blogg.se

2013-05-06
20:37:00

Dagen..
Hej! Dagen har varit awsome.. Skolan var ju helt okej gjorde en sjuk liten video med Josefine och Emelie. Senare for jag hem tränade på läxor och skit, såg en film sen for jag ut ett snabbis och spelade basket ensam bara för skojs skull haha! Ringde Emelie och hon fick också komma dit, så vi körde en tävling om vem som kunde få i bollen mest i korgen den som får 10 vinner och Emelie låg före mig med 5 poäng men det slutade med att jag vann iallafall HAHA! Sen fotade vi lite pratade osv.. Kicki kom också dit sen vi pratade om en massa saker spelade basket, lyssnade på musik osv.. Men sen blev det nå himla kallt så vi gick hem och nu är jag här. En riktigt bra dag iallafall! Glömt att säga men den 23 juni far jag till strömstad, har längtat så mycket för att åka dit och träffa alla! Har ju fått två nya kusiner som bor där Milton och Vendela. Fast är inte riktigt säker på om Milton bor där eller om han bor utanför strömstad? Alltså Milton är barn till min moster Kajsa hon har ju också Lucas. Och Vendela barn till min morbror Mats. Jag och Robin ska ju sova hos Morfar och Susanne som jag också saknar sjukt, även Angelica Dennis och alla! Ska vara där i en vecka så det blir super.. En dålig sak är att när jag färgade mörk brunt hade jag tjocka blonda slingor (Typ orange :o) så nu n är den bruna färgen nötits ut osv börjar den gamla färgen komma tillbaks och jag har ju då utväxt hooja! Jaja ska färga det någon gång där vid 20 maj om någon vecka då har jag pengar. Men nu ska jag dra vi hörs kyss!
(Bjuder på nå bilder, jaja kan se sjuk ut menmen)
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: