ronjaakosterberg.blogg.se

2013-05-22
10:52:00

Dålig uppdate i know.
Ja förlåt. Varit sjuk sen i måndags, kräkts haft magkramper osv.. Men det är bra nu så imorgon far jag till skolan!
Känns så tråkigt att sitta inne när det är så bra väder ute, så jag går väl ut på balkongen och solar senare.. Fick äntligen mina pengar igår, lär använda upp dom väldigt fort, för ska köpa mörkbrun hårfärg och nå underkläder. Så lite blir ju över som jag lär spara, men någon gång efter skolavslutning så får jag pengar igen alltså sommarpeng som pappa brukar säga, det lär jag väl spara tills jag drar till strömstad och till luleåkalaset. Tur är ju att det kommer vara gratis inträde. Kommer dock inte ha mycket pengar till det men kommer väl kunna åka tre - 4 karuseller så man tar väl det man har? För det mesta vill jag ha till strömstad, sen beror de på hur mycket jag får också men det blir bra! Kommer inte kunna köpa godis på ett tag nudå men det är lugnt, godis är inte allt. I söndags var det ju dansuppvisning, hur kul som helst allt gick bra också! Sen i lördags var min faster här i Luleå och sov hos min andra faster Greta, så jag och Robin for dit åt middag där, såg på eurvison (Stav?) var med Romeo och Celin mina kusiner. Haha Romeo har en orm som är så jävla läskig men söt! Det åt upp en hel råtta så hela munnen töjdes ut :o Men det var kul! Har inte mycket mer att skriva nu men uppdaterar väl imorgon eller senare Kyss.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: