ronjaakosterberg.blogg.se

2013-05-05
18:48:57

Emelie, dans osv..
Hejhej! En helt okej dag inte tråkig, hade faktiskt rätt kul! Var med Emelie och vi pratade ut om massa saker så det kändes bra. Sen gick vi till hem till mig åt en macka och gjorde en störd video och var social på datorn.. Sen for vi ju till dansen gick rätt bra och den var rolig! Jag och Emelie kunde inte sluta skratta åt ordet "Katten" för vi tänkte på en av Emelies sjuka drömmar, och då kom katten gustav upp i huvudet HAHAHA okej vi har så usel humor som ingen fattar. Dansen gick ju som sagt bra vi har missat mycket men det fixade vi! Bara en eller två gånger kvar innan dans uppvisningen ska bli sjukt kul! På vägen hem glömde jag min påse med mina skor på busshållplatsen så jag och pappa for tillbaks dit. Jaja ska äta middag nu sen ta en snabb dusch men skriver imorgon! 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: