ronjaakosterberg.blogg.se

2013-05-16
20:17:43

~ I gonna make you fall, in love ~
Hejhej lite små tjorvig dag men rolig ändå.. Skolan var faktiskt helt okej, var med Jennifer sen Ellen Ek, Ellen Asp och Tovah. Efter skolan följde jag med Ellen Ek till ica sen mötte jag upp Kicki och var med henne. Ja sen skulle jag prata med Emelie om en sak sen blev det problem om lite skit saker men det löste sig, så på kvällen cyklade till Emelie och åt middag där och vi pratade ut och hade roligt! En rätt så bra men hemsk dag. Men det värsta var att en person som står mig nära sa att när jag är ledsen ska inte jag prata med henne om jag behöver det, då måste jag söka upp någon annan som orkar och vill en massa saker. Så jag brast ut i gråt men sen cyklade jag till Emelie och allt blev bra. Jaja ska dra nu  vi hörs!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: