ronjaakosterberg.blogg.se

2013-05-13
20:42:05

~ I knew you were trouble when you walked in, så shame on me! ~
Hej! Som ni ser har jag ändrat designen och headern, blev så less på allt det mörka så nu får denna duga ett tag.. For aldrig ut och sprang orkade verkligen inte, gör det imorgon istället! Tog iallafall ett bad osv.. Könt nog börjar jag, Ellen Ek och Ellen Asp 9 imorgon, fast vi slutar dock 3.. Men jag får iallafall mer tid att fixa mig! Sitter och lyssnar på Justin Bieber som vanligt, och kom just på att det bara är 23 dagar kvar till skolavslutning om man räknar med helger och allt också! :D sen är det ca 39 dagar kvar till jag far till strömstad, längtar så sjukt mycket. Sommaren 2013 ska bli den bästa i mitt liv har jag redan bestämt.. En helt okej dag ändå, nu ska jag nog fortsätta skriva lite på min berättelse/bok o lyssna på min älskade Justin! Ska sluta sega på att blogga. Hejdå!
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: