ronjaakosterberg.blogg.se

2013-05-08
20:00:00

Lalalalala. :)
Hej ledsen dålig uppdatering, dagen har varit helt okej! Rätt glad utom några saker som jag bara ska skriva nu:)..
Jag är så less på att försöka vara lika bra som du/ni (Om vi nu ska kalla det bra menmen..) Att liksom spela en annan person. Jag förstår inte allt detta är överallt! Det finns så många som älskar/gillar mig för den jag är! Men ibland känns det ändå som om jag inte duger för er (En del vänner) jag vill inte göra allt ni gör som ni kallar coolt men som jag tycker är så himla töntigt! Jag vill gå min egna väg göra mina egna misstag, men stå inte ivägen för mig då! Ibland känns det som om jag kommer i andra hand, jag är en du ska vända dig till när dom andra inte finns. Jag vill inte ha det så, jag hör så mycket skit från så många att jag blir ororlig för att lita på folk. När jag väl bryr mig om er vill hjälpa er stötter ni bort dig, gör vad ni vill men kom inte till mig och fråga varför jag inte fanns där osv. För vad har ni tänkt er att jag ska göra då? Jag har inte mitt tålamod kvar något mer att kastas hit och dit eller vara eran reserv! Om ni tycker jag är så patetisk nu så kom och säg det till mig.. Jag vill vara en bra vän, visst jag har gjort misstag men alla kan förändras iallafall jag.. Alltid när jag bråkat med någon har dom sagt " Men du har alltid varit min näst bästavän!" nu vill jag inte vara eran andra vän något mer. Jag är så trött på att ni dömmer mig när ni knappt vet hälften av mig, "Ingen" vet allt om mig.. Jag vågar knappt stå för vad jag tycker om saker nåmer! För ni tycker jag är så konstig om jag säger det och det. Men nu ska jag börja förstå, jag ska vara RONJA skita i era åsikter och om ni så tänker stötta bort mig ska jag sluta bry om mig om just er, om det är det ni vill, för hur ska jag kunna stötta/hjälpa någon som inte tar emot det? Ajjah orkar inte skriva allt, ni lär väl förstå ni med hoppas jag jag får väl bara följa strömmen och blickar framåt sen ser vi vad som händer, Kyss!
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: