ronjaakosterberg.blogg.se

2013-05-03
16:16:00

Nu gör jag en sån här fråge grejs.
Ålder? - 13
Bästavänner? - Emelie, Kicki, Ellen Asp, Ellen Ek osv..
Syskon? - 3
Är du äldst a dina syskon? - Näst minst :3
En bra vän? - Har många.
Har du F i något ämne? - Ja.
Är du kär? - Nej.
Favorit Mat? - Potatis bullar och Tacos.
Husjdur? - Två hundar.
Någon som stått dig nära förr? - Några st men Jennifer.
Hatar du någon? - Inte just nu.
Favorit sport? - Är ingen sport tjej men dans.
Favorit artis/band? - Justin Bieber klart!
Har du hatat någon i ditt liv? - Ja det har jag.
En person du saknar? - Hanna P, Hanna Blomqvist, Melissa Wiggefors.
 
Någon som betyder mycket för dig? - Min familj/släkt, mina närmaste osv..
Någon du saknar att umgås med? - Så sjukt många.
Har du någonsin färgat håret? - Jupp.
Har du några piercingar? - I öronen och i näsan.
En i din släkt som betyder mycket? - Zebbe M min morbror vid samma ålder som mig, han på bilden;) ^
Varit utomlands? - Ja två gånger :)
Vad ska du göra imorgon? - Åka till min mormor och Zebbe.
En hjälpsam vän? - Frida A fast hon är också min släkting som betyder mycket!
Vad heter dina syskon om du har några? - Amanda, Viktor och Robin.
Vad heter din Pappa? - Rainer.
Båsta årstid? - Sommar!
Favorit låt? - Alla justin biebers låtar.
Svär du ofta? - Ja ;)
Betyder din Mormor/farmor något för dig? - Ja min mormor gör!!  Förstås min farmor med men vi har inte bra kontakt.
Betyder din farfar/morfar någor för dig? - Ja min farfar betydde jätte mycket men han dog i canser, och min morfar betyder också sjukt mycket! 
Har du många kusiner? - typ 12.
En tid du saknar? - Året 2012.
Isf varför? - Vet inte? Har mycket minnen därifrån och många underbara vänner hade jag som jag nu knappt pratar med. 
Hur känner du inför 2013? - Bra, starten var så där men det går väl framåt.
Hur många vänner har du? - Många, men dom jag umgås inte med så många.
Vill du ha piercingar? - Har redan men vill ha i naveln.
Något du hatar? - Blod pudding, och sill.
Ett bra minne med någon du inte umgås så ofta mer med? - Då jag och Josefine Larsson badade på våren med kläder på.
Har du någonsin skadat dig? - Haha? Jo.
Hur isf? - Många sätt, men när jag fastnade med mitt ben i ett cykel hjul och det blev gult/blått ;) och jag fick fara till sjukhuset.
Värsta sjukdomen? - ,Magsjuka om man tar sådana här enkla.
 Har du haft spyksiska problem någon gång? - Hahaha wtf? 
SER UT SOM EN IDIOT MEN DOM DÄR KLÄDERNA OSVOSV MEN VILLE HA EN SÄR BILD, DEN ÄR GAMMAl !! ;) Svarade du ärligt på dom här frågorna? - Ja!
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: