ronjaakosterberg.blogg.se

2013-05-14
16:16:26

Prao, grym dag!
Hejhej! Vi praoade ju på Uni:k ett cafe. Det var jätte roligt! Vi fick ha på oss nå kepsar och förklädden, sen fick vi hacka grönsaker osv.. Ja sen fick vi ge folk sin mat, hämta tallrikarna när dom är klara... Såklart fick vi prova diska, haha för första gången var det roligt att diska haha. Det var ganska enkelt, det var som en stor slang man sköljde av allt med och satt in det i någon slags stor maskin. Vi sprutade vatten på varandra! :D Personalen var jätte trevliga och roliga, dom bjöd på lunch, och fika. Vi fick sån här varm choklad med grädde och marsmellos två gånger sen fick vi välja någon kaka/bakelse som var jätte gott! Ja som sagt fick vi ju välja lunch oså också. Där vid halv 1 for jag till tandläkaren och kollade käken, det är tydligen så att jag har  fått en skada i en av diskarna (Såna vi har i käken alltså) så den sitter inte på rätt plats, så jag ska till en special-list som ska kolla om jag ska ha en slags tandstälning eller bett skena vad det nu ska kallas eller något sånt. Sen for jag ju tillbaks till Ellen och Ellen, dom hade fått ta hand om jätte mycket disk och gägga haha, så då var det min tur. Jag fick vara där inne ensam och diska en massa saker haha det var rätt kul! Förutom när jag skulle en tvätta en kaffe kopp med kaffe i så då när man använder slangen/duschen så sprätta kaffet rakt upp i ansiktet på mig usch! Sen fick jag gå ut med alla sakerna och ja. Men vi pratade ju med personalen och roade oss! Sen fick vi alla gå hem, dom sa att om vi hälsar på bjuder dom på fika, så ja vi hälsar nog på;) nejmen dom var jätte snälla. Ja dagen har varit jätte bra! Nu ska jag bara ta det lugnt men vi hörs hejdå.
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: