ronjaakosterberg.blogg.se

2013-05-02
14:41:19

~ Some people just need a high five. In the face with a chair ~
Hej, förlåt bloggade det inte bra igår. Iallafall Kicki kom aldrig så jag var ensam hela dagen och tog det lugnt.. Gjorde även några övningar så jag har nå jävulst ont i ryggen, låren, armarna men det går över! Skolan var helt okej vi hade prov i religon det gick nog bra. Sen började det ju snöa herregud vad tråkigt, men det blev i princip mer som regn så whatever.. Jag verkligen avkyr min header! Dock är den tillfällig men just nu har jag inga ideer/inspiration alls, så tyvärr får den här duga :( ska se om någon kompis kanske kan hjälpa mig eller så får vi se om jag klarar det själv senare. Ska ta och börja skriva på en ny berättelse/bok var så längesedan jag skrev, har lite små tankar om vad den ska handla om, sen får vi se vad det blir av? Kommer säkert blogga om det mer.. Ajjah nu ska jag fortsätta lyssna på Justin Bieber och börja skriva på den här boken, sen lovar jag att uppdatera med nå bilder. Vi hörs kyss!
 
Instagram kvalla osv.. (Gammal bild.
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: