ronjaakosterberg.blogg.se

2013-05-04
21:28:00

Underbar dag!
Hejhej! Som sagt for jag till Mormor, kändes bra att träffa henne och Zebbe.. Vi pratade åt plättar, Mormor berättade om när Zebbe hade varit på Toa och spegeln hade ramlat ner och hur rädd Zebbe blev, jag och Robin kunde inte sluta skratta osv. Sen gick jag över till Frida träffade Anki, vi pratade kollade gamla videos vilket var kul skrattade mycket!! Sen Ville Zebbe och Robin göra en en liten film så vi var med i den haha.. Sedan fortsatte jag vara med Frida ett tag pratade med henne och hennes Mamma. ( Anki min gammel moster) hann inte vara mycket med Frida men vi kan ju andra gånger.. Jag, Zebbe och Robin höll på med att göra en grymt kul sak med en boll som man sparkar på som flyger runt en stolpe, svårt att förklara. Sen såg vi film "Mammas pojkar" och åt popcorn. Och Mormor började kittla mig så mycket att jag trodde jag skulle dö och Robin och Zebbe höll fast mig, vi gjorde samma sak på Robin hahaa! Jag kollade även på gamla kort med Mormor  på mig och Zebbe som små och när min mamma var liten! Efter filmen skulle jag strax hem så jag coh Zebbe gick ut snabbt och höll på med hans radio styrda helikopter som fotar hahaha bara för skojs skull, ibland kan man vara barnslig också;).. Ja slutet av dagen var jag, Pappa och Robin förbi Mammas och min gammelmosters Ammys grav (Dom har samma gravsten) och tände ljus. Underbar dag kan man lungt säga! Men nu ska dra vi hörs, bjuder på bilder dom har inte världens bästa kvalla men min mobil kamera suger å ingen är redigerad utom första iallafall hejdå!
Sexiga foppatofflor jau.
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: