ronjaakosterberg.blogg.se

2013-05-25
20:32:00

Underbar helg hittills.
Hej, igår var jag hos Frida vi hade jätte roligt hoppade studsmatta drev lite med Oscar, var på stan och sen var vi med hennes kompis Lova å oscar, hade iallafall roligt! Skrämde nästan ihjäl Anki och min mormor, haha dog lite. Men idag var jag med Josefine vi var på tekenikens hus med hennes kompis Tove (Det var en gratis dag haha) var bara där i typ 40 minuter sen drog jag och Josefine och badade. Första doppet iår alltså! Sen var vi hos henne och hoppade studsmatta å pratade. Ska vara med henne på tisdag, skulle egentligen sovit över hos henne på lördag som kommer men mina föräldrar ska bort, sen får vi se om jag ska/skulle följa med ajjah. Men nu ska jag se film osv.. Haft sjukt kul idag också!!
'
Älskar dig finaste!
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: